Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary Dzisiaj, 10:30   #565
zylek
 
zylek's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Helvetia (BL)
Posty: 487
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765
Przebieg: 43kkm +
zylek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 22 godz 26 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Artek Zobacz post
To w takim razie mój GasGas od nowości przy próbie rozpędzania powyżej 120 km/h chciał mnie zabić wpadając w shimmy
shimy to zazwyczaj zła geometria, a nie błotnik wysoki, oczywiście do jakiś rozsądnych prędkości a nie "bo pójdzie 180". Ja bym sprawdził czy tył nie jest przeładowany względem ustawienia zawieszenia (SAG). Jak ważysz więcej niż 85kg a jeszcze jesteś wysoki, przez co siedzisz bardziej z tyłu, to może konieczna być wymiana sprężyny, bo jak nakręcisz preload żeby sag z kierownikiem był ok, to statyczny może być nieobecny. Jak tył ok, to może pomóc zluzowanie zawieszenia/koła z przodu i dokręcenie wg momentów. Już słyszałem, że nie takie opony, że amor skrętu koniecznie, a po ustawieniu wszystkiego jak należy motor szedł jak po sznurku. Amor skrętu przy powtarzających się shimah na asfalcie, to dla mnie maskowanie problemu, bo co z tego że pójdzie prosto na asfalcie, jak zawias nie będzie robił na podjeździe!? A akurat ten motor jest dość czuły na balans tył przód
zylek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem