|
|
|||||||
| Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#1 |
![]() |
No!
Chyba po dłuuugiej passie wreszcie się coś popsuło ![]() Najpierw motocykl słabo odpalał, krztusił się przy odpalaniu, potem w czasie jazdy zniknęły mi grzane manetki, następnie wyświetlił się E11 (zapewne Error 11), ikonka ABS zaczęła wściekle migać, i ABS przestał reagować (tylko przód, na tyle działa). Ostateczny symptom to światła razem z ringami LED które pulsują równo z silnikiem... Rano jak próbowałem odpalić motocykl to w ogóle zgasł cały wyświetlacz. Jutro wizyta u mechanika, Moje pomysły: Najbardziej prawdopodobne - Upaliłem regulator napięcia Średnio prawdopodobne - Upaliłem alternator Mało prawdopodobne - zsunęła się klema Jak sądzicie?
__________________
Fuck it. Lets ride. |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: May 2017
Miasto: Kraków
Posty: 131
Motocykl: AT CRF1000
Online: 1 tydzień 22 godz 33 min 41 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
Był! Oświetlenie tablicy rejestracyjnej. Czyli dwa kabelki zakończone żaróweczką. Pech chciał że urwałem wszystko razem z tą żaróweczką. Zamiast oryginału wstawiłem oświetlenie LED. I wszystko działało idealnie.
Jakby coś było nie halo to od razu by raczej wyszło, a tu dwa tygodnie później ponad.
__________________
Fuck it. Lets ride. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
HONDZIARZ
![]() Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 364
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s
|
[QUOTE=broda;587747
Jutro wizyta u mechanika, Moje pomysły: Najbardziej prawdopodobne - Upaliłem regulator napięcia Średnio prawdopodobne - Upaliłem alternator Mało prawdopodobne - zsunęła się klema Jak sądzicie? [/QUOTE]Mnie zastanawia dlaczego wydaje ci się, że w nowym motocyklu najbardziej prawdopodobną przyczyną awarii jest regulator napięcia... Ja obstawiam jakiś kabelek, najprawdopodobniej nieoryginalny
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() |
Bo symptomy wskazują na regulator.
__________________
Fuck it. Lets ride. |
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: May 2017
Miasto: Kraków
Posty: 131
Motocykl: AT CRF1000
Online: 1 tydzień 22 godz 33 min 41 s
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,372
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s
|
W Gej-eSie w przypadku wymiany oryg. zarówek na nieprzystosowane LEDy na zegarach wyskoczy komunikat spalonej żarówki.
Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
__________________
GS über alles!!!
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,022
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
Online: 10 miesiące 3 tygodni 5 dni 20 godz 55 min 41 s
|
Ja bym zaczął od sprawdzenia klem i przeczyszczeniu kontaktem wszystkich ważniejszych kostek.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#9 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,019
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 11 godz 3 min 54 s
|
I koniecznie styki masy z rama. W Paneuropan jest ich chyba 12 . Tak samo wariowało wszystko. Motocykl gasł, mrugały tylne światła i inne fajerwerki
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą Ostatnio edytowane przez voxan69 : 25.06.2018 o 16:55 |
|
|
|
|
|
#10 |
![]() |
Ja obstawiam , przycisk startera :-)
|
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Elektryka pada!!!!!! znow........ | Boski-Kolasek | Układ elektryczny i zapłonowy | 20 | 09.04.2011 22:23 |