|
|
|||||||
| Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
rd04 ma niby 5 koni mniej niz rd07 wiec jakos by sie rozpedzac do 185kmh musi czymś nadrabiac
![]()
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s
|
Nie 5, a 2 w porywach do 3
. No chyba do Twojej na przelocie turbohiper ![]() Ale mam czas to se znów przejrzę konektorki. Z drugiej strony nie wiem po co, wszystkie przy zegarach czyściłem 2 miechy temu. Ja zauważyłem za to, że jak się dokręci na luzie do odcinki, to obroty zaczynają wariować i latają w okolicach 6000. To zapewne efekt tego, że silnik dokręca się do 9000 szybciej niż wskazówka obrotomierza, a potem odcinany zapłon powoduje to dzikie falowanie wskazówki. Poza tym Zibiano po przesadce na RD07 powiedział, że 04 ma mocniejszy dół, a 07 trzeba wyżej kręcić. Zatem obrotomierz nie wskazuje, a oscyluje...?
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]() |
|
|
|
|
|
#13 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
Cytat:
mysle że AT co ma 20 000km ma tak jeszcze ciasno wszystko w środku że nie dziwie sie że rd04 co ma 80 000km zbiera sie lepiej. pokrywało by sie to z moimi obserwacjamiWietszny, moge Ci oddac ten hiperturbo przelot. bedziem mieli po równo w takim razie. Generalnie sprawe uważam za zamnkietą. Kazmir i Dzieju doszli że to mechanicze uszkodzenie wyskalowania prędkościomierza (zajebałem pare dni temu w kraweżnik na wysokiej dwójce (80kmh) dzis dałem do końca na trójce i przy 8500 (jednak ) zobaczyłem 180kmh wiec wszytsko jasne.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
status-TAK stan cywilny-TAK....
![]() Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 41 min 57 s
|
Kurde a ja mam 6000 obr/minete przy 120. Ktoś wsadził zębatke chyba z Ogara....
|
|
|
|
|
|
#15 |
![]() |
Sprawdziłem 100km/h 4200 obr/min.
|
|
|
|
|
|
#16 |
![]() |
Tak czy inaczej licznik afrykanski zawyza predkosc srednio o 7km/h. sprawdzone wielokrotnie
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 10:56 |
| Acewell 3971 - problem zw wskazaniami obrotomierza | hans | Układ elektryczny i zapłonowy | 20 | 10.12.2012 09:27 |
| Problem z serduchem RD 07a | Belfegor | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 6 | 16.04.2012 11:37 |
| Mam problem | Lewar | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.03.2011 10:43 |