|
|
|||||||
| Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#41 | |
|
Ciśnienie rośnie ;)
![]() Zarejestrowany: Oct 2012
Miasto: Opole
Posty: 636
Motocykl: RD07a była... :(
Przebieg: 58000
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 tygodni 6 dni 13 godz 4 min 28 s
|
Cytat:
Ktoś poleci jakiś manual or może jest artykuł na forum? Mam jeszcze troszkę czasu do sezonu wiec wybiorę święty spokój i pewnie to zrobię. Na razie zabrałem się za składanie sprzęgła.Serce mi się trochę krajało jak rozpakowywałem tarcze i przekładki takie nowiutkie ale w końcu czego się dla królewny nie robi. (Tak Rychu tam w rogu to nity dla ciebie )Najbardziej upierdliwe było chyba zdzieranie rozerwanej uszczelki ale spoko dobre toważystwo i motocyklowe opowiesci sprawiają cuda. Szybka wymiana na prasie łożyska igiełkowego w koszu sprzęgłowym i można się zabierać za składanie.(stare łożysko jak je wycisnąłem to zaczęło gubić rolki wiec też było już spracowane) Dobrze, że mam z afripedji schemat budowy sprzęgła bo wg specjalisty od ktm-ów to wszystko powinno być na odwrót . Oczywiście manewr ten przećwiczyliśmy kilka razy bo nie od razu dało się złożyć wszystko tak żeby pasowało . Ale udało się odnaleźć znaki i wszystko ostatecznie spasowało. A spasowane sprzęgło wygląda tak. Niestety, jeszcze nie skończyłem bo w tej tarczy dociskowej siedzi takie małe łożysko wiec postanowiłem je też wymienić, a co - jak wszyscy to wszyscy babcia też. Więc na tym etapie kończę na dziś i jutro pewnie zamknę sprzęgło. Za to znalazłem lakier identyko jak ten na ramie wiec biorę się za odrdzewianie i malunki. Jak ktoś wie jak sprawdzić warsztatowo czy moje niemiecka księżniczka jest zdławiona na 50HP czy nie, to będę wdzięczny za info lub link. Pozamawiałem dodatkowo z motoristy parę śrubek gum i takich tam drobiazgów, których mi brakowało za ok 200 pln wiec też muszę czekać aż przyjdą.
__________________
Lepiej przeżyć małą przygodę, niż siedziec w domu i czytać o dużej. Ostatnio edytowane przez igi : 03.06.2013 o 14:19 |
|
|
|
|
|
|
#42 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,018
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
Online: 3 miesiące 3 tygodni 17 godz 8 min 5 s
|
Jeżeli zamierzasz rozbierać/rozpoławiać silnik to po co składasz sprzęgło?
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ciśnienie rośnie ;)
![]() Zarejestrowany: Oct 2012
Miasto: Opole
Posty: 636
Motocykl: RD07a była... :(
Przebieg: 58000
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 tygodni 6 dni 13 godz 4 min 28 s
|
bo z drugiej strony to chyba tylko łożysko w obudowie ? nie ma potrzeby otwierać
wszystkiego chyba? własnie zbieram informacje i ściągam servisówki.
__________________
Lepiej przeżyć małą przygodę, niż siedziec w domu i czytać o dużej. |
|
|
|
|
|
#44 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Limanowa
Posty: 1,627
Motocykl: RD07HRC+CRF1100L
Online: 6 miesiące 3 tygodni 5 dni 22 godz 18 min 46 s
|
Jednak trzeba rozpołowić.
Przerabiałem temat i z tego co pamiętam łożysko nie chciało wyjść po dobroci. Potrzebny specjalny ściągacz wewnętrzny z takim jakby ciężarkiem do wybijania. Cuś takiego ściągacz.jpg |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ciśnienie rośnie ;)
![]() Zarejestrowany: Oct 2012
Miasto: Opole
Posty: 636
Motocykl: RD07a była... :(
Przebieg: 58000
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 tygodni 6 dni 13 godz 4 min 28 s
|
Dobra tylko powiedzie co trzeba zdiąć.
__________________
Lepiej przeżyć małą przygodę, niż siedziec w domu i czytać o dużej. |
|
|
|
|
|
#46 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Józefin
Posty: 857
Motocykl: RD07a
Przebieg: 84000
Online: 4 miesiące 1 dzień 13 godz 14 min 9 s
|
Żeby rozpołowić silnik to głowice , cylindry , magneto , sprzęgło , w sumie wszystko :{
|
|
|
|
|
|
#47 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 47 min 4 s
|
..... zapowiada się dłuższa zabawa i lepsze zapoznanie z babcią
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Abyśmy zdrowi byli i szanowali się nawzajem
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Chlebczyn
Posty: 70
Motocykl: XRV 750
Przebieg: troche
Online: 2 tygodni 5 dni 13 godz 51 min 34 s
|
Właśnie, Igi jakie miałeś wrażenia podczas jazdy z takim luzem na wałku ?
Duże były wibracje podczas jazdy ? |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Łowcy z Łopola
![]() |
Możesz sobie przy okazji wałek zdawczy na nuffkę wymienić
|
|
|
|
|
|
#50 |
![]() |
wymieniles lozysko nr 9 ale tak jak napisalem wyzej walek 3 opiera sie druga strona na lozysku nr 5 osadzonym w lewej polowce karteru
wedlug mojej wiedzy nie da sie go wymienic bez rozpolowienia silnika
__________________
buziaki
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Tańczący z szybami - czyli trzęsąca się szyba! | Brzozrider | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 5 | 26.05.2010 23:11 |