|
|
|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
![]() |
ja nie mam RDo7A ale... wiem jak to rozkminić
![]() patrząc od d..y strony po pod prawym boczkiem masz w takim półprzezroczystym kondoniku wiązkę el. kierunków i oświetlenia tyłu. rozepnij jedyną tam trzypinową białą kostkę, włącz pozycję, włącz motooilera przełącznikiem w prawo lub w lewo /nie ma znaczenia/ i ujmij w swe szlachetne dłonie pianisty przewody biały i zielony odpowiednio odizolowane. teraz włóż zielony lub biały do środkowej dziurki w kostce po stronie motocykla /nie lampy! / a białym pomacaj po dwóch skrajnych dziurkach. szukaj odpowiedniej kombinacji /masz 9 / tak długo aż zapali się zielona dioda na motooilerze. wtedy wiesz już, który kabel jest + i tam zostawiasz biały. zielony w tym układzie dajesz do masy i masz urządzenie działające. popodpinaj tylko wszystko jak Bóg przykazał. motooiler jest zabezpieczony na kilka sposobów przed domorosłymi elektronikami więc kombinowanie z przewodami zielonym i białym w poszukiwaniu prądu nic mu złego nie uczyni. brązowy i zółty są do zaworu i w procesie zasilania udziału nie biorą ale to wszystko napisałem w instrukcji. ich polaryzacja na zaworze nie ma najmniejszego znaczenia. IS THAT CLEAR?!?!?!? zdrówka matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Motooiler | robertG7 | Wszystko dla Afryki | 25 | 29.03.2014 08:19 |