![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#26 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2012
Posty: 46
Motocykl: FJR 1300
![]() Online: 1 miesiąc 15 godz 18 min 45 s
|
![]()
Jak założysz już tulejkę ustalająca 5 mm to nie da rady wykręcić tego gwintu lewym wiertłem, bo gdy zacznie się już wykręcać to dojdzie do tulejki i dalej nie pójdzie. Mając już prowadzenie 3mm to można się pokosić na wiercenie z ręki albo o zastosowanie innego centrowania.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaki dokładnie jest gwint na szprychach AT?? | JarekAT | Hamulce, kola, opony | 1 | 04.09.2013 10:49 |
Gwint czujnika ciśnienia | paku | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 13 | 03.09.2009 15:26 |