|
|
|||||||
| Hardware Opisy sprzętu, porady dotyczące wyboru... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#26 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Łęczyca
Posty: 220
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 6 godz 21 min 59 s
|
Takie kombinacje tez brałem pod uwagę ale... kto w momencie niespodziewanego zgasnięcia silnika (w terenie, skrzyzowaniu, pomyłkowego ruszenia z 2 biegu itp itd) przekręca kluczyK na off
Po prostu naciskamy czerwony guzik i jazdaaaaaa dalej prawDA? No i tutaj brak nam braku zasilania na Twoim zwartym przekażniku a tym samym nadal w gnieździe prąd jest obecny i takie odpalenie z guzika da nam efekt jak w poście powyżej. Mozna by zastosowac przekażnik rozwierający prąd w przypadku naciśnięcia na guzik i tym samym odcinający gniazdo do czasu ponownego umyslnego włączenia jakims extra prztyczkiem. Nie jestem jednak pewien co zadziała szybciej: czy ten przekaźnik czy jakiś WOODOO IMPULS niszczący nam Beckera czy innego gps'a.I znowu dupa zbita.
__________________
Transalp Błękitny Grom XL 600V Moja galeria foto http://picasaweb.google.com/petrosbike |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Zasilanie Garmin 2610 | Pawel_z_Jasla | Hardware | 34 | 29.09.2011 21:42 |