|
|
#11 |
![]() |
Rally waży od chu przy tej samej mocy, kosztuje o 7 koła więcej bodaj do tego przy jakiejkolwiek glebie nawet w piachu lecą plastiki, wiem od użytkownika - używek nie ma. osłona pod silnik jest z gównolitu.
ogólnie kupując Rally otrzymujesz fajny motocykielek ale jednak jako dual normalna Lka dla mnie jest znacznie fajniejsza - dokładając większy baniak nie musisz już wozić rotopaka do tego masz nieco lepszą ochronę kolan przed wiatrem. owiewkę z przodu można dokupić lub dorobić. osłona pod silnik może być metalowa. można mieć fajny bagażnik. ja wybrałbym 'L' z większym baniakiem gdybym miał taki wybór. różnicę w cenie wlałbym do tego większego baniaka
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |