Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.08.2025, 15:50   #2
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,903
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 3 tygodni 3 dni 6 godz 56 min 35 s
Domyślnie

rok, albo poczatek VIN napisz, bo musze sprawdzic czy w/w przechodza przez komp czy klasycznie
no i kod bledu wyjasnic.

zapewne masz wtryskowca po 2007 roku, wiec schemat wyglada tak jak w 99% tego typu motocykli. czujnik ECT ( Engine Coolant Temperature) podaje informacje o temperaturze plynu do ECU i do zestawu wskaznikow. ECU przez przekaznik zalacza wentylator i pewno sobie optymalizuje mieszanke w oparciu o te dane. szukam manuala z kodami ale latwo nie jest. wymiguje Ci blad nr 24. cdn.
kierunki masz zrobione klasycznie, czyli nie miga ECU ani zestaw wskaznikow tylko normalny przerywacz 3pin. powodem poznego zalaczania sie moze byc zbyt duzy opor na zasniedzialych stykach badz padniety przerywacz.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg Bez nazwy 3 kopia.jpg (309.3 KB, 7 wyświetleń)
Typ pliku: jpg xx.jpg (292.2 KB, 5 wyświetleń)
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 14.08.2025 o 17:39
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Elektryczne enduro Surron 44FG Inne - dyskusja ogólna 19 11.12.2020 23:27
Maksymalne obciążenie elektryczne RD04 tyran Układ elektryczny i zapłonowy 13 31.07.2014 13:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.