![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 674
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 5 godz 12 min 49 s
|
![]()
Czyścić najlepiej szczotką drucianą mosiężną.Stalowa zniszczy całkowicie ocynk i powłoki ochronne.
W czasie czyszczenia wystarczy usunąć "luźne" naloty , reszta nie jest istotna ( wykwity śniedzi) . Rozebranie pompy polega na zdjęciu dekielka od styków. Reszta pompy nie jest rozbieralna ( wg.producenta) i nie ma potrzeby jej rozbierania. Smarować nic nie trzeba , ew. można naoliwić ruchome części na których zamocowane są styki ( naoliwić miejsca styku z częściami współpracującymi - dać po 1/4 kropli oliwy maszynowej lub oleju silnikowego). Stanowczo nie wlewać 1/2 litra oleju ani nie wkładać garści smaru :-) .
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |