|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#37 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Koło
Posty: 253
Motocykl: XTZ 660 3YF
Online: 2 tygodni 4 dni 21 godz 10 min 6 s
|
Ten " wałek" ma chodzić tylko przód-tył. Nie może chdzić w innym zakresie. Musi być na nim sprężyna która utrzymuje go w stałym położeniu i po kopniaku(wtedy linka ciągnie odprężnik) odciąga "wałek" do pierwotnego położenia. W XLr nie ma podwójnego mocowania linki, gdyż jest tylko linka odprężnika idąca do kopniaka. Moja XL ma także drugą linkę idącą do kierownicy. Pamiętaj o technice kopania i ustawienia tłoka w odpowiednim położeniu. Dopiero wtedy kopnięcie może być efektywne. Ale jak pali to znaczy, że się nauczyłeś
.ps. Tak ma być ustawiony odprężnik przed i po kopnięciu:
Ostatnio edytowane przez Paluch : 27.05.2011 o 00:33 |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Honda XL600R - opinie użytkowników | piotreklodz | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 12.05.2012 11:37 |