Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.02.2009, 13:16   #5
Lupus
 
Lupus's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Bielsko - Biała
Posty: 1,364
Motocykl: dr650se
Galeria: Zdjęcia
Lupus jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 1 godz 20 min 44 s
Domyślnie

Silnik rozszczelni się w momencie gdy olej (syntetyk) o dużej sile czyszczenia wypłucze nagar z silnika. Dzieje się to w sytuacji, gdy jest on bardzo zaniedbany! Ja miałem już baaardzo wiele pojazdów o często nie do końca znanym pochodzeniu i zawsze zalewałem je syntetykiem, żaden się nie rozszczelnił. Syntetyk jest lepszy pod prawie każdym względem, bardziej stabilny, co przekłada się na niższe zużycie silnika, szczególnie na zimno, ale też w ekstremalnych temperaturach. baza syntetyczna jest też mniej podatna na zużycie. Możesz go spoko wymieniać co 15 tys. Jeśli lubisz swoją maszynkę, to zrób jej przyjemność....
Lupus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Orlen syntetyk 10w-50 paku Silnik, sprzęgło, skrzynia 44 19.07.2010 21:30


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.