![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#19 |
Administrator
![]() |
![]()
Różnica w grubości nie ma wpływu na siłę hamowania, dlatego że ciśnienie w obydwu zaciskach nie jest zależne od grubości tarczy.
Może być różnica spowodowana innym materiałem z którego będzie wykonana tarcza np inny producent. Generalnie wskazane jest wymieniać parami ale jak np jedna jest niemal idealna to można rozważyć montaż tylko jednej najlepiej z tej samej fabryki. Jeśli by się okazało że mimo wszystko jedna z tarcz ma troszkę lapszą skuteczność to i tak nie bedzie miało to wpływu na hamowanie jako takie. W samochodzie gdzie każde koło ma swój hamulec każda róznica w sile hamowania jest odczuwalna , zwłaszcza na sliskim. W motocyklu obydwie są na jednym kole dlatego powyższe zachowanie nie ma zastosowania.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 05.04.2009 o 09:30 |
![]() |
![]() |