|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
HONDZIARZ
![]() Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 365
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s
|
O tym co kuba1981 pisze:
Rozumiem, że nie wszystko z Chin to szajs, ale jedyna metoda żeby się przekonać to kupić i założyć. Tyle, że to nie halogen na gmola tylko kierownica, a kwota do ugrania jest na prawdę niewielka. A z resztą . Czarny polecał tu już Hiszpana - co ja będę więcej pisać..
Ostatnio edytowane przez krzysiek_m : 14.06.2018 o 14:04 |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2015
Posty: 70
Motocykl: XL600V/drz400s
Online: 2 tygodni 2 dni 14 godz 41 min 59 s
|
Za stówkę nie warto ryzykować, acz kolwiek:
1) Złamane mocowanie jest z lanego gównolitu, a nie z obrabianego skrawaniem aluminium. 2) Zna ktoś alternatywę dla chińszczyzny obrabianej skrawaniem (tej anodowanej jak wyżej w wątku, a nie z lanego gównolitu) o wysokości 50mm i z możliwością regulacji położenia osi kierownicy przód tył, nie za 450zl ? I zaznaczę, że nie mówie tu o regulacji jak kolega "kuba1981" żałączył na zdjęciu 3) Hiszpan o ile wiem robi tylko podnoszenia "podkładkowe" na śruby które nie przestawiają osi. 4) Te za 200 zł sw motech są tożsame i tym co robi Hiszpan i nie wiele to wnosi do dyskusji. (albo coś przeoczyłem na stronie). Zdrowia. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wylizał się
![]() Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 3,299
Motocykl: Tmax 500+e-rewer.
Online: 8 miesiące 19 godz 14 min 18 s
|
Sposób obróbki powierzchni (CNC) nie ma wpływu na wytrzymałość materiału.
Czyli gównolit obrobiony CNC nie jest wytrzymalszy.
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2015
Posty: 70
Motocykl: XL600V/drz400s
Online: 2 tygodni 2 dni 14 godz 41 min 59 s
|
Cena w tych z mimośrodami jest większa nie dla tego prawdopodobnie że jest inny materiał niż w tym chinskim skrawanym tylko, że są 3 elementy do wykonania + śrubki + montaż. W moim przekonaniu jest to bajer, a wytrzymałoć będzie porównywalna tego skrawanego z jednego kawałka.
|
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,325
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 5 godz 31 min 38 s
|
Cytat:
Resztę napisał szymon.c Bardziej potrzebuję przesunąć niż podnieść wiec te od Hiszpana to może w innym motocyklu. A tak poza tym to raz mi kiera została w rekach w trakcie jazdy i było spoko. Zaskoczenie zrobiło swoje ale da się jechać Ale to przy zupełnie innym motocyklu z innej epoki.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
|