|
|
|||||||
| Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#381 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2016
Posty: 1,298
Motocykl: CRF1000L
Online: 1 miesiąc 4 dni 3 godz 11 min 29 s
|
|
|
|
|
|
|
#382 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Bracknell / Krosno
Posty: 57
Motocykl: CRF1000L
Online: 6 dni 11 godz 48 min 50 s
|
U mnie szykuje sie wyjazd do Walii polatac po offie troszke
i poszukuje jakies opon do swojej NAT ma byc szuter, kamienie,brody ale ze j na moto caly rok smigam chcialbym aby gumy byly tez dobre/przewidywalne na mokrym asfalcie. Zastanawiam sie czy moze jakiegos mixa nie zalozyc np.TKC80 + Mitas E9 albo komplecik MT90, ktos cos doradzi? Bo mam juz metlik w glowiea i dobze by bylo zeby gumy wytrzymaly ciut wiecej niz 7/8k km
|
|
|
|
|
|
#383 |
|
HONDZIARZ
![]() Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 364
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s
|
A myślałeś, żeby kupić coś dobrego na ten off, a potem zmienić na dobre asfaltowe opony na pozostałą część sezonu?
|
|
|
|
|
|
#384 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2017
Miasto: Londyn / Bystrzyca Kłodzka
Posty: 87
Motocykl: XL700V
Przebieg: 45kk
Galeria: Zdjęcia
Online: 6 dni 12 godz 17 min 6 s
|
Do walii to to nie ma co szaleć z oponami czyba ze masz jakąś DR albo inną małą pierdziawke do poorania... K60 a nawet głupie tkc 70 przez wszystko przejadą
jak masz troche grosza to ANAKEE WILD... |
|
|
|
|
|
#385 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Bracknell / Krosno
Posty: 57
Motocykl: CRF1000L
Online: 6 dni 11 godz 48 min 50 s
|
U mnie raczej dwa komplety opon na dzien dzisiejszy to nie jest to czego potrzebuje, fakt super opcja ale przydal by sie rowniez drugi set kol i wtedy ma to sens, po przestudiowaniu internetu na 99% wezme Anakee Wild
|
|
|
|
|
|
#386 |
|
nOOb
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Posty: 515
Motocykl: RD03
Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s
|
Fabryczne Dunlopy maja ponad 13k km i sa ok. Tylko sa już zjechane ;-)
Co ciekawe - tyl ma jeszcze ciut bieznika, za to przod kwalifikuje się do wymiany. To które stricte szosowe opony pozwola na największy przebieg przy spokojnej turystycznej jeździe? |
|
|
|
|
|
#387 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Ciekawe. W innym wątku piszesz o tym, że NAT pali Ci średnio 4.5 litra.
Mi w jezdzie wkolo komina pali 5.5 i więcej, ale po 12 tys. km zdjąłem Dunlopy i były jakby w ogóle nie zuzyte (mimo 3 tys. km autostradami przy V 160-200 km/h i 3 tys. po Norwegii (strasznie agresywny asfalt tam mają). Ostatnio edytowane przez bukowski : 25.06.2018 o 13:04 |
|
|
|
#388 |
|
nOOb
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Posty: 515
Motocykl: RD03
Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s
|
Widocznie znowu gdzies cos zle robie ;-)
|
|
|
|
|
|
#389 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Może być też, że zmienili mieszankę gumy w dunlopach. Te moje były bardzo twarde, trwałe i śliskie. W sumie trzyma się kupy taka hipoteza.
|
|
|
|
#390 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Łódź
Posty: 304
Motocykl: Tuareg
Przebieg: rośnie
Online: 2 miesiące 3 dni 2 godz 4 min 44 s
|
możliwe że sneer masz rację, bo na dunlopy wiele osób narzeka, ale też sporo ludzi je określa jako całkiem przyzwoite, ja przejechałem na nich 16 tyś i już chętnie je wymienię na inne, ale tragiczne nie były i jeszcze bym dał radę na nich pojeździć parę tyś., tylko słabo na mokrym asfalcie...
yeuop jeżeli opony głównie na asfalt, to chyba dobrym(najlepszym) rozwiązaniem będzie Pirelli Scorpion Trail II- tak przynajmniej piszą w internetach w wielu forach i testach, osobiście nie jeździłem. Ja zastanawiam się nad czymś 80/20- on/off i mam dylemat miedzy sprawdzonymi K60 scout , z nowością- karoo street. |
|
|
|