Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.09.2019, 01:39   #1
kristoch
 
kristoch's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Wrocław
Posty: 1,035
Motocykl: *
kristoch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 19 godz 11 min 32 s
Domyślnie

To,ja powiem tak.
Zgadzam się, że NNAT (dzięki Mada za dobry nowy akronim) jest beznadziejna i Honda za często robi aktualizacje modeli. Nie to co GS, który ma aktualizacje tylko raz na rok, max dwa ;-).
NAT w ogóle nie widać też na ulicach pomimo, że jest sprzedawana o 3 dekady dłużej niż GS. Ma także same wady oraz żadnych zalet w porównaniu do niezniszczalnych i bezawaryjnych Multistrad czy GS-ów. Tam przynajmniej zwykły przegląd roczny jest 3 razy tańszy niż w NAT, a przegląd z zaworami w Multistradzie to jedyne 3kPLN (nie to co w NAT).
Też mi się zęby szczerzą do super nowoczesnej konstrukcji jak Crosstourer z początku millennium (sorry Emek ;-)), która sprzedaje się w milionach sztuk. Nie to co NAT. Pamietam jakich emocji dostarczył mi kiedyś CT na równiutkim szutrze, NAT nigdy mu nie dorównała :-).
Ponadto np. na 690R o wiele lepiej pokonuje się km i nie na darmo w jednej z NAT stoją klasie. To podobne przecież sprzęty.
Wreszcie cena - no wolałbym, żeby podnieśli jak co roku o inflację i nie zmieniali nic. Wtedy jasne byłoby, że winna jest inflacja, a tak nie wiadomo kto wróg.

No.

Apeluję - nie kupujcie NNAT pod żadnym pozorem, bo to kompromitacja i ośmieszenie. Chętnie przejmę na siebie to brzemię i jeśli ktoś ma chęć wspomóc jelenia, który dla Was przetestuje tę nową i niesprawdzoną konstrukcję to oferuję dwie drogi:
1) Przyjmuję darowizny od tych, których skutecznie uchroniłem przed błędną decyzją.
2) Oddam KTM690R 2019 za NNAT
Oferty można łączyć.

😎 PEACE.
kristoch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.09.2019, 08:05   #2
madafakinges
 
madafakinges's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,056
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 4 tygodni 1 dzień 18 godz 2 min 55 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał kristoch Zobacz post
To,ja powiem tak.
Zgadzam się, że NNAT (dzięki Mada za dobry nowy akronim) jest beznadziejna i Honda za często robi aktualizacje modeli. Nie to co GS, który ma aktualizacje tylko raz na rok, max dwa ;-).
NAT w ogóle nie widać też na ulicach pomimo, że jest sprzedawana o 3 dekady dłużej niż GS. Ma także same wady oraz żadnych zalet w porównaniu do niezniszczalnych i bezawaryjnych Multistrad czy GS-ów. Tam przynajmniej zwykły przegląd roczny jest 3 razy tańszy niż w NAT, a przegląd z zaworami w Multistradzie to jedyne 3kPLN (nie to co w NAT).
Też mi się zęby szczerzą do super nowoczesnej konstrukcji jak Crosstourer z początku millennium (sorry Emek ;-)), która sprzedaje się w milionach sztuk. Nie to co NAT. Pamietam jakich emocji dostarczył mi kiedyś CT na równiutkim szutrze, NAT nigdy mu nie dorównała :-).
Ponadto np. na 690R o wiele lepiej pokonuje się km i nie na darmo w jednej z NAT stoją klasie. To podobne przecież sprzęty.
Wreszcie cena - no wolałbym, żeby podnieśli jak co roku o inflację i nie zmieniali nic. Wtedy jasne byłoby, że winna jest inflacja, a tak nie wiadomo kto wróg.

No.

Apeluję - nie kupujcie NNAT pod żadnym pozorem, bo to kompromitacja i ośmieszenie. Chętnie przejmę na siebie to brzemię i jeśli ktoś ma chęć wspomóc jelenia, który dla Was przetestuje tę nową i niesprawdzoną konstrukcję to oferuję dwie drogi:
1) Przyjmuję darowizny od tych, których skutecznie uchroniłem przed błędną decyzją.
2) Oddam KTM690R 2019 za NNAT
Oferty można łączyć.

😎 PEACE.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.09.2019, 10:11   #3
turas
 
turas's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2016
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 115
Motocykl: CRF1000
turas jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 22 godz 43 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał kristoch Zobacz post
To,ja powiem tak.
Zgadzam się, że NNAT (dzięki Mada za dobry nowy akronim) jest beznadziejna i Honda za często robi aktualizacje modeli. Nie to co GS, który ma aktualizacje tylko raz na rok, max dwa ;-).
NAT w ogóle nie widać też na ulicach pomimo, że jest sprzedawana o 3 dekady dłużej niż GS. Ma także same wady oraz żadnych zalet w porównaniu do niezniszczalnych i bezawaryjnych Multistrad czy GS-ów. Tam przynajmniej zwykły przegląd roczny jest 3 razy tańszy niż w NAT, a przegląd z zaworami w Multistradzie to jedyne 3kPLN (nie to co w NAT).
Też mi się zęby szczerzą do super nowoczesnej konstrukcji jak Crosstourer z początku millennium (sorry Emek ;-)), która sprzedaje się w milionach sztuk. Nie to co NAT. Pamietam jakich emocji dostarczył mi kiedyś CT na równiutkim szutrze, NAT nigdy mu nie dorównała :-).
Ponadto np. na 690R o wiele lepiej pokonuje się km i nie na darmo w jednej z NAT stoją klasie. To podobne przecież sprzęty.
Wreszcie cena - no wolałbym, żeby podnieśli jak co roku o inflację i nie zmieniali nic. Wtedy jasne byłoby, że winna jest inflacja, a tak nie wiadomo kto wróg.

No.

Apeluję - nie kupujcie NNAT pod żadnym pozorem, bo to kompromitacja i ośmieszenie. Chętnie przejmę na siebie to brzemię i jeśli ktoś ma chęć wspomóc jelenia, który dla Was przetestuje tę nową i niesprawdzoną konstrukcję to oferuję dwie drogi:
1) Przyjmuję darowizny od tych, których skutecznie uchroniłem przed błędną decyzją.
2) Oddam KTM690R 2019 za NNAT
Oferty można łączyć.

😎 PEACE.


Chciałem coś napisać, ale w cudowny sposób zrobiłeś to za mnie
turas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.09.2019, 11:26   #4
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,730
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 8 miesiące 4 dni 6 godz 55 min 24 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał kristoch Zobacz post
To,ja powiem tak.
Zgadzam się, że NNAT (dzięki Mada za dobry nowy akronim) jest beznadziejna i Honda za często robi aktualizacje modeli. Nie to co GS, który ma aktualizacje tylko raz na rok, max dwa ;-).
NAT w ogóle nie widać też na ulicach pomimo, że jest sprzedawana o 3 dekady dłużej niż GS. Ma także same wady oraz żadnych zalet w porównaniu do niezniszczalnych i bezawaryjnych Multistrad czy GS-ów. Tam przynajmniej zwykły przegląd roczny jest 3 razy tańszy niż w NAT, a przegląd z zaworami w Multistradzie to jedyne 3kPLN (nie to co w NAT).
Też mi się zęby szczerzą do super nowoczesnej konstrukcji jak Crosstourer z początku millennium (sorry Emek ;-)), która sprzedaje się w milionach sztuk. Nie to co NAT. Pamietam jakich emocji dostarczył mi kiedyś CT na równiutkim szutrze, NAT nigdy mu nie dorównała :-).
Ponadto np. na 690R o wiele lepiej pokonuje się km i nie na darmo w jednej z NAT stoją klasie. To podobne przecież sprzęty.
Wreszcie cena - no wolałbym, żeby podnieśli jak co roku o inflację i nie zmieniali nic. Wtedy jasne byłoby, że winna jest inflacja, a tak nie wiadomo kto wróg.

No.

Apeluję - nie kupujcie NNAT pod żadnym pozorem, bo to kompromitacja i ośmieszenie. Chętnie przejmę na siebie to brzemię i jeśli ktoś ma chęć wspomóc jelenia, który dla Was przetestuje tę nową i niesprawdzoną konstrukcję to oferuję dwie drogi:
1) Przyjmuję darowizny od tych, których skutecznie uchroniłem przed błędną decyzją.
2) Oddam KTM690R 2019 za NNAT
Oferty można łączyć.

😎 PEACE.
Trudno się nie zgodzić . Tak wspaniałego motocykla wyciskającego całe 102 kunie z 1100 pojemności na rynku nie było od lat 80 ubiegłego wieku. Doskonały dwucylindrowy silnik zmodyfikowano dodając szaleńcze 5 kW i całe 6 Nm aby wyprzedzanie załadowanym motocyklem z pasażerem było jeszcze łatwiejsze i bezpieczniejsze niż dotychczas. Uwaga użytkownika skierowana jest w stronę szybkiego zbijania w dół co najmniej o 3 biegi (quickshifter dostępny jest w opcji) aby wyprzedzanie TIRa szło gładko i sprawnie. Owiewkę zredukowano aby pęd wiatru powodował konieczność zamknięcia szyby co znacząco zwiększa poziom bezpieczeństwa. Poprawiono również zawieszenie usuwając to co i tak się wycierało. Kolejnym krokiem będą amortyzatory bezolejowe bo jak wiadomo uszczelniacze dotychczas często popuszczały. Ale to już w kolejnej edycji za rok wraz z nowym jubileuszowym malowaniem.
W celu redukcji masy usunięto zbędne elementy takie jak bagażnik, który i tak często się łamał i odpadał. W ten sposób uzyskano najlżejszy motocykl w swojej klasie odkąd to samo uzyskał KTM jakieś 15 lat temu. Wprowadzono nowatorski kolorowy wyświetlacz o jakim nie śniło się konkurencji. W wersji lux dodano koła bezdętkowe wyznaczając nowe trendy w branży a wersja de lux posiada aktywne zawieszenie, to całkowita nowość na rynku. Żeby zaspokoić szalony popyt (ok 20000 sztuk rocznie ) oraz zwiększyć atrakcyjność modelu i przyciągnąć dotychczasowych fanów marki BMW dodano mnóstwo elektroniki obsługiwanej intuicyjnie oraz zwiększono cenę tak aby właściciel Hondy na parkingu pod McDonalds odstawiając kawę na (uwaga) metalowy kufer nie czuł sie gorszy niż koledzy na GSach. Aby lekko zredukować agresję silnika znaną dotychczas użytkownikom KTM dodano Wheelie Control . System można oczywiście całkowicie dezktywować i cieszyć się pełną mocą silnika latając na kole.

To tak jak już zaczynamy żartować.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.09.2019, 13:45   #5
GregoryS


Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,123
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
GregoryS jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał kristoch Zobacz post
Nie to co GS, który ma aktualizacje tylko raz na rok, max dwa ;-).
Tak zeby oddac slusznosc faktom, za germanska wikipedia:
BMW F800GS Produktionszeitraum 2008 bis 2018
i eng.:
R1200GS (2004–12)
R1200GS Adventure (2005–13)
R1200GS (LC) (2013–19)
R1200GS Adventure (LC) (2014–19)

i Pan Hąda (info wlasne):

Honda CRF1000L 2015-2019 (?)
Honda CRF1000L Adventure Sports 2018-2019 (?)
GregoryS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.09.2019, 15:07   #6
Artek
Wylizał się
 
Artek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 3,291
Motocykl: Tmax 500+e-rewer.
Artek jest na dystyngowanej drodze
Online: 8 miesiące 16 godz 23 min 10 s
Domyślnie

Cytując jednego ktm-arza:

Nowa afra jest obniżana bo krasnale też chcą być adwenczór.
Artek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.09.2019, 19:00   #7
Dario
 
Dario's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
Dario jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał kristoch Zobacz post
To,ja powiem tak.
Zgadzam się, że NNAT (dzięki Mada za dobry nowy akronim) jest beznadziejna i Honda za często robi aktualizacje modeli.
....



......

No.

Apeluję - nie kupujcie NNAT pod żadnym pozorem, bo to kompromitacja i ośmieszenie. Chętnie przejmę na siebie to brzemię i jeśli ktoś ma chęć wspomóc jelenia, który dla Was przetestuje tę nową i niesprawdzoną konstrukcję to oferuję dwie drogi:
1) Przyjmuję darowizny od tych, których skutecznie uchroniłem przed błędną decyzją.
2) Oddam KTM690R 2019 za NNAT
Oferty można łączyć.

😎 PEACE.
Krzysztof. Na oponie, którą kupiłem od Ciebie napiszę "kupiona od kristocha" i zostawię na pamiątkę.
Dobrze piszesz
Dario jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rosja w 2020 bez wizy zz44 Kwestie różne, ale podróżne. 1 16.12.2018 23:42
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 11:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.