|
|
|||||||
| Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: wlkp
Posty: 23
Motocykl: CRF 1000 DCT
Przebieg: 11000
Online: 1 dzień 13 godz 45 min 33 s
|
Co do opon
W tym sezonie zmienilem Dunlopy na Karoo Street na ktorych przelatalem dobre 4 tys km. Jak pisal kolega wyzej mega fajne opony 70/30 chociaz sam producent podaje,ze to niby 90/10. Po 3,500 opony zaczely mi mocniej wyc/gwizdac co jest ich jedynym minusem. Przyszedl czas wyjazdu na Ukraine i przegladajac watek byle zdecydowany zakupic tkc 80 albo motozy. Jako,ze motozy nie byly u nas dostepne a cena za granica byla dosc przesadzona zdecydowalem sie na TKC ... i najlepsze w momencie zakupu na allegro u SkySeba zobaczylem,ze ma taniej o 10 zl komplet opon Bridgestone Battlax AX41 Adventurecross wg producenta 40/60 Skusilem sie na nie I takie moje spostrzezenia i wnioski ![]() Na oponach zrobilem ponad 3500 km z czego okolo 2000 to asfalty wszelkiej masci. 1) Opona po przyjsciu: - w dotyku dosc miekka guma - cos jak Anakee Wild. - kostki na przodie i tyle ulozone nie symetrycznie - w blocie powinny sie oczyszczac ![]() - przod i tyl - 9mm glebokosc bieznika - mysle kurcze cos slabo - przednia opona zrobila na mnie wrazenie - bieznik agresywny , kostki dosc gesto polozone - tylna opona - bieznik dosc mocono oddalony od siebie - kurde bedzie rwalo kostki, 2) zrobione 400 km w tym 100 po szutrach - zaobserwowane takie mikro zgiecia/pekniecia na oponie w paru miejscach na tylnej oponie - kurna mysle jak to przetrwa na ukrainskich szutrach/dziurach - w piachu przod prowadzi sie mega dobrze - a nawet megasnie dobrze - bylem az w szoku - zero problemow, latwa sterownosc kierownica - ladnie klei do asfaltu, nie rzuca na boki w zakretach - niby kostka a mozna sobie pozwolic na fajna jazde ![]() 3) Wyjazd Ukraina 3100 km moze wiecej ![]() - Wyjazd w deszczu przez cala Polske - bardzo dobra przyczepnosc, zero problemow z uslizgami - oczywisci jazda w miare z rozsadkiem - Ukraina - dziury, dziurki i dziureczki, kamloty, bloto, tluczen do obrzydzenia, gdzie niegdzie piach i tluczen - mega przyczepnosc przedniej opony - brak podsterownosci.- tyl lubil uciekac czasem po dodaniu agresywnie gazu - no i najwazniejsze z blota oczyszcza sie sama ale trzeba nabrac predkosci ;P a tak dlubalem kijkiem :P Afryka wyglada na nich jak agresywna Afryka ![]() Ogolnie opona jako tegoroczna nowosc i jak dla mnie spelnia swoje warunki. Dobrze klei na mokrym i suchym. Szutry, piachy czy bloto nie sa jej obce. Motocyklem mozna sterowac z przyjemnymi, kontolowanymi uslizgami tylu Po 3000 km jakby delikatne wycie z przodu - nie przeszkadzajace ale cos tam sie pojawilo w przedziale 70 - 90 km. No i najwazniejsze - opony zeszlo dosc okolo 3mm wiec jeszcze bedziemy ja testowali ps. przepraszam za chaotyczny opis i brak polskich liter
|
|
|
|