|
|
#11 |
![]() |
Nic nie odcina, tylko powyżej 7-8 tys rpm coraz mniej się dzieje. Próbowałem w trakcie docierania i o (2300km) i bez zmian - IMHO obroty powyżej 7 tys są bezużyteczne.
Mam tylko skromne porównanie do wr250, crf250 i 690ki. Tam silniki lubiły wysokie obroty. Mi ta konfiguracja bardzo odpowiada w 300l. A na fabrycznym przełożeniu tez wrzucam 6-kę jak mam 60 km/h 😉. |
|
|
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 |
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 |
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |