|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Łosice
Posty: 24
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 11 godz 29 min 3 s
|
wyjąłem altek i poizolowałem dobrze kable.Iskra jest lepsza ale szału nie ma.Kopie i zaczyna popiardywać,dam deczko gazu i oddaje albo strzeli. Czyli ma ochotę zagadać.Za którymś razem tak pie******ło z tłumika że aż stracił kompresję
okazało się że jeden zawór wydechowy co raz się przestawia a konkretnie wałek od odprężnika automatycznego raz go podpiera a raz nie. Po długim kopaniu w końcu odpalił ciepły pali dobrze.Lecz na zimno to muszą go tyle razy kopać że aż noga boli na odprężniku przekopie go pare razy i coś tam pierdnie,ale to nie to.Co trzeba wyregulować żeby lepiej palił z kopa? iglice w gaźnikach dałem na samą górę(w tym sensie że są na dolnych rowkach),wcześniej były na drugiej pozycji od dołu.Czy to może być z tym związane?
__________________
XL 600 R
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Honda XL600R - opinie użytkowników | piotreklodz | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 12.05.2012 11:37 |