|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s
|
Powiadasz...
. Mam takie samo podejście do blizn, a moją AT w tym sezonie zdobią już ślady przeróżnych historii których maskować nie zamierzam. Kufer jednak trochę podprostuję, żeby foremność mu przywrócić . Ryski zostaną. Delikatnie się też rozszczelnił, ale to się załatwi sylikonem. Kolejny raz upewniłem się, ze to dobry zakup był .
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
![]() |
Tiaaa tym bardziej się cieszę, że mam je na wyprawę
__________________
www.motopodroze.pl |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Bartoszyce
Posty: 365
Motocykl: RD07a, WSK 125, SH 125i ABS
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 13 min 16 s
|
A ja dziś dostałem info od Pana Bonjoura, ze moje PANCERNIKI będą u mnie do końca sierpnia
!!! Lans i wypas .
__________________
...to jest wprost niezbyt mądre, ale w samym założeniu mądre. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Pułtusk/Wawa
Posty: 20
Motocykl: BMW F650GS Dakar
Przebieg: 91000
Online: 10 min 53 s
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Chojnice/drogi Europy
Posty: 1,038
Motocykl: RD07a
Przebieg: hgw
Online: 3 tygodni 2 dni 4 godz 28 min 20 s
|
Prosimy bez wycieczek osobistych
![]() Flame-ów nikt tu nie potrzebuje
__________________
openSUSE.org
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Pułtusk/Wawa
Posty: 20
Motocykl: BMW F650GS Dakar
Przebieg: 91000
Online: 10 min 53 s
|
Nie chce flamewara wszczynac, tylko tak sie pytam po prostu
z wiecznym sie znamy jakis czas juz i chyba bedzie wiedzial o co chodzi
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Chojnice/drogi Europy
Posty: 1,038
Motocykl: RD07a
Przebieg: hgw
Online: 3 tygodni 2 dni 4 godz 28 min 20 s
|
__________________
openSUSE.org
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s
|
Równie dobrze mogę uznać że sam masz kompleks, bo zawsze Ci się włącza tryb obrońcy Zeg, gdy w Twoim towarzystwie poruszę temat
.Szkoda, że nie zrobiłem zdjęcia "wiesz gdzie", kiedy "wiesz co" z zerwanym "wiesz czym" stało parte "wiesz o co", bo aż mnie się zrobiło szkoda Zeg . ![]() Mam nadzieję, że jeszcze niejeden wspólny wypad nas czeka ![]() ![]() Data-San.O TT tak tylko wtrąciłem, dla ewidentnej, delikatnej zaczepki. Sam temat dotyczy pancerności Pancerników i niech tak z grubsza zostanie
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]() |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Pułtusk/Wawa
Posty: 20
Motocykl: BMW F650GS Dakar
Przebieg: 91000
Online: 10 min 53 s
|
Cytat:
Na pewno nie sa takie pancerne, ale tez i nie waza tyle co pancerniki. A wracajac do tematu, to niezle musialo byc to uczucie jak sie kuferek szlifowal
|
|
|
|
|