![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: okolice Bydgoszczy
Posty: 182
Motocykl: RD07A zostaje
Przebieg: 120 000
![]() Online: 2 miesiące 1 dzień 21 godz 31 min 38 s
|
![]()
Lepi i Rambo- nie przesadzajcie z tymi prądami. Wszystko zależy oczywiście od przekroju tego kabelka ( ilość przewodów miedzianych w tej izolacji). Zasadniczo normy mówią o min. przekroju 1mm/kwadrat dla 8-10A. Oczywiście normy mówią wówczas również o max. temp. 80 st.C. Wówczas użytkownik wpada w panikę, że coś jest nie tak. Kolejną kwestią jest izolacja, ciągłość pracy, gatunek miedzi, rezystancja( długość kabla), i jeszcze kilka innych czynników. W tym konkretnym przypadku jeśli tam jest chociaż 0,5 mm/kwadrat to jest wystarczająco. Oczywiście ani Wy ani ja nie widzimy co tam siedzi w środku, więc teoretyzujemy wszyscy.
Do Pawła: Jeśli powyższe się zgadza ( a raczej tak) to spokojnie ten Lidlowy da radę. Testowałem na wyładowanym do 8V akumulatorze ten prostowniczek i co ciekawe zregenerował go do stanu używalności ( nie był zasiarczony). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]()
Te normy to chyba dotyczą kabla sztywnego, nie przewodu giętkiego. No i jak sam piszesz 80 stopni nikt by nie chciał mieś w ręce
![]() Też ładuję przez gniazdo zapalniczki. A moto pełne "psującej się" elektroniki ![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
pytanie o gmole.... | hans | Wszystko dla Afryki | 39 | 07.06.2010 16:43 |