![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Poznań
Posty: 15
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 0
|
![]()
Niech mnie ktos oswieci,ale czy te gmole to jakas technika rodem z NASA czy zwykla pospawana rurka bo mam pomysla...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
poleca: filcy - jako obuwie trwałe, zawsze modne i wygodne
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: W-wa/Stare Bielany
Posty: 864
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 20 godz 4 s
|
![]() Cytat:
![]() Wystarczy porządna ślusarska robota
__________________
"Im wyżej się wznosimy tym mniejsi wydajemy się być tym którzy zostają na dole" F. Nietzche |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,409
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
![]() Online: 3 tygodni 3 godz 40 min 47 s
|
![]() Cytat:
![]() Np.1. gmol musi przyjmowac na siebie i absorbowac energie uderzenia, a nie przekazywac ja na punkty mocowania, podobnie jak zderzak w samochodzie Np.2. odksztalcajacy sie gmol powinien jedynie w ostatecznosci wbijac sie to co chroni, czyli plastiki, zbiornik, itp. itd. itd. Trzeba wiec posiadac wiedze na temat wspomnianych rurek oraz potrafic wyrysowac i wyliczyc sily, ktore moga dzialac w chwili uderzenia, itd. itd. Nie jest to moze koniecznie NASA, ale jakies technikum odpowiedniej specjalnosci przydaloby sie ![]() |
|
![]() |
![]() |