![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 899
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 8 godz 25 min 13 s
|
![]()
Moja przednia TKC jest już bardzo mocno wyząbkowana. Zrobiłem na niej około 7 tys km i nadaje się na zrobienie kwietnika. Opona dawała się zamknąć nawet pod koniec żywota przy 0st C. Na Mitasie z przodu bym tego nie zaryzykował. Jeśli E09 na tył to TKC na przód będzie w sam raz.
Ja teraz mam dylemat czy mając ostre kostki (pirelli pro fim i C02) kupować ponownie TKC + E09 czy dać coś bardziej szosowego, a jeśli tak to co, żeby w razie czego w jakimś szutrze pojechać bez odbijania się o krawędzi drogi. Jakieś propozycje w rozsądnych pieniądzach? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
To ja Ci powiem, że daj sobie spokój z szosowymi oponami, jeśli jeździsz po krzakach i Ci to pasuje. Ja ten błąd popełniłem i mam anakee. Na przyszły sezon idą w odstawkę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 899
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 8 godz 25 min 13 s
|
![]()
Tyle, że sporo jeżdże po mieście i miałem już okazje lecieć 120km.h z zablokowanym tyłem. Brak mi opon asfaltowych, ale nawet w mieście zdarza się wykorzystywać zalety enduro. Dlatego mocno zastanawiam się nad kolejnym kompletem...
|
![]() |
![]() |