Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23.01.2013, 10:12   #1
hero
Mizerna Kruszynka
 
hero's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
hero jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
Domyślnie

1. Po pierwsze ile wazysz?
2. Po drógie jaka masz tam sprezyne? (przepisz wszystkie numerki tutaj na forum)
3. Jaki to model ? Moge domyslac sie ze to S46HR1C1S i do takiego daje ci opis

Potem poznajemy budowe:
-Na dole amora masz pokretlo do tlumienia powrotu (jak szybko amor ma wracac po ugieciu)
-Na zbiorniczku oleju masz regolacje progresji dobicia (jak "chetnie" amortyzator reaguje na nierownosci)
-Na koncu oddzielnego przewodu hydraulicznego jest pokretlo regolacji wtsepnej twardosci sprezyny

Nastepnie:
- Ustawiasz Obydwa pokretla na (-) , czuli krecisz maksymalne w lewo
- Potem na maxa w prawo (+) liczac klikniecia (jak ich nie masz to cos spierdzielone)
- Next ustawiasz w polowie zakresu, a dalej wedle wlasnego uznania bawisz sie jak ci sie podoba , experymentujac. Cala fiilozofia pokazana i wyjasniana na wszelakich forach i stronach internetowych oraz youtubach raczej tyczy sie sportowej/rajdowej jazdy lub dla maniakow ustawiania i zabaw z gadzetami. Ty droga experymenu dojdziesz do tego sam ustawiajac dla siebie najbardziej optymalnie. Dam glowe ze ustawienia tak jak powyzej na 50% ci wystarcza a jedynie pokretlem na zbiorniczku bedziesz mogl sobie decydowac o progresji jak naprzyklad wyjedziesz z terenu i wjedziesz na trase. To jedynie zwiekszy twoj komfort ale dopiero wyczowalny przy naprawde szybkim zapierdzielaniu powiedzmy po szutrach z lekimi dziurami . Jednoczesnie nie zapomnij ze jak masz zaniedbane przednie zawieszenie to z tylu bedziesz nadal mial tylko zloto/zolty kawalek zelastwa niczym nie rozniacy sie od oryginalu.

Kolejnie:
-ustawiasz twardosc amora za pomoca pokretla do regolacji napiecia wstepnego sprezyny.
-siadasz pelnym dupskiem na siedzenie, amortyzator ma "usiasc" pomiedzy 1/5 do 1/4 calkowitego skoku. Musisz zmierzyc jego maksymalny skok nim usiadziesz na moto.Jest to odleglosc pomieszy miejscem gdzie wchodzi tloczysko do korpusu amortyzatora a odbojnikiem gumowym w dolnej czesci. Potem potrzebujesz kogos do pomocy by to sprawdzil a ty przeliczysz i masz wynik.
-jesli amor ugina sie wiecej, a regulacja sprezyny sie skonczyla , pomysl o zakupie twardszej sprezyny. Sprawdz tez czy w ogole ten tlokczek sie porusza dociskajac sprezyne , bo moze byc spiepszone cos.
-mozesz miec neszcze inna filozofie ustawienia twardosci. Robisz napiecie na minimum piotem mierzysz ugiecie wstepne, dopasowujesz sprezyne ,a nastepnie cieszysz sie doatkowym zakresem w razie dociazenia motocykla pasazerem/pasazerka lub bagazem. Wystarcza na okolo 40-50kg Czyli mizerna kobietka raczej bedzie.
A ja lubie panie sowicie obdarzone , wiec zapierdzielam sam.

OJ!
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE.

Ostatnio edytowane przez hero : 23.01.2013 o 11:16
hero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Szukam tylnego amora. Lepi Rama, zawieszenia, napęd 9 02.09.2011 14:40
moto z UK, ustawienie swiatel dery Regularne czynności serwisowe 11 18.09.2008 23:50


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.