![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 1,029
Motocykl: LC8 ADV była rd07
Przebieg: do uzgo
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 23 min 40 s
|
![]()
Jesli to tylko objawy zuzycia oleju to masz dwa wyjscia.
Rozbierasz góre mierzysz tłok i cylinder porównujesz z manualem dopuszczalny luz. JEśli w normie to nic nie robisz tylko wymieniasz pierscienie na orginał i roobisz głowice czyli uszczelniacze i zaworu docieranie i planowanie nowe uszczelki, oraz sprawdzasz stan łańcucha rozrządu i korbowodu. To taki pół remont niestety jak luz jest wiekszy to nie obejdzie sie bez nowego tłoka i szlifu i podobnie w przypadku rozrządu i korby. NA przykłądzie xtz 660 żuzyty był głównie pierscień olejowy po przebiegu 65000 km . profilaktycznie wymieniony łańcuch rozrządu i zrobiona głowica. cylinder tłok był w normie, zuzycia oleju brak. NA jak długo ? a kto to wie.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |