|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 929
Motocykl: 800X Pro, Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 12 godz 40 min 8 s
|
Nie oszukujmy się, jeśli nie użyto cudownie lekkich materiałów, to wagowo będzie co najmniej F800GS.
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,774
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 4 dni 49 min 52 s
|
Cytat:
Mamy lepsze technologie, nowe materiały, mamy podgląd z innych konstrukcji...Oczywiście wydech trzeba będzie zmienić.. Czy to nie jest możliwe? Jest. Wystarczy ,że producent zechce to zrobić. Mam nadzieje ,że tak będzie wyglądał TRU Adventure.. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 1,601
Motocykl: nie mam
Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s
|
BO z drugiej strony, ma być większy, mocniejszy silnik...
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,774
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 4 dni 49 min 52 s
|
Ale nie vidlasty twin tylko rzędówka....a to mniej żelastwa być powinno....
|
|
|
|