![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,657
Motocykl: ktm 640 adventure
![]() Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 18 godz 54 min 34 s
|
![]()
ja polecam podniesienie cisnienia do 5-6 atm - wskoczy samo.
a jak juz trzeba czyms psikac to moim zdaniem lepiej sprayem silikonowym - przyjazne to dla gumy jest a zanim wyparuje da poslizg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 588
Motocykl: brak
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 19 godz 15 min 24 s
|
![]() ![]() Na sucho jest słabo. Szczególnie w trasie. Już po założeniu potrzebny jest kompresor żeby opona wskoczyła na swoje miejsce. Choćby szampon byłby dobry albo mydłem posmarować by się przydało. A z centralką to dobry patent jest.
__________________
Pełne zadowolenie składa się z małych uciech rozłożonych w czasie. https://www.facebook.com/CFact1/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Jeżeli brak dobrego kompresora to można oponę wciągnąć na felgę tak:https://www.youtube.com/watch?v=b3yvmGxJd0c
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przy okazji wymiany lozyska tylnego kola... | e200g_ | Hamulce, kola, opony | 10 | 09.11.2008 19:24 |