Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22.06.2015, 22:18   #1
Ropuch
 
Ropuch's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Piotrków Trybunalski
Posty: 1,126
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: 80800
Galeria: Zdjęcia
Ropuch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 15 godz 32 min 37 s
Domyślnie

Jutro postaram się wkleić zdjęcia pacjenta czyli rzeczonej zębatki, może ona coś podpowie
Klej raczej odpada, bo nie bardzo wierzę, że da radę - nie ma się już czego złapać
Spawarka na sezon może ogarnie ten bałagan ale naprawa lekko przeraża właściciela tego wynalazku koszty kosztami tylko jak zrobić to poprawnie czytaj fabrycznie ?
Rozumiem, że śruba dociska zębatkę tak by ta nie pływała po jej długości ale na zdrowy chłopski rozum w tym przypadku nie są tam przenoszone jakieś WIELKIE siły No chyba że ranty zębatki powolutku wyrabiały powierzchnię wałka i w końcu go ścięły ?
FAK 52700km na szafie i taaaka niespodzianka
Ropuch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.06.2015, 22:30   #2
Grucha
Unus pro omnibus, et omnes pro uno.
 
Grucha's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Tychy
Posty: 1,098
Motocykl: 990 R, 520 EXC
Przebieg: w km ;)
Grucha jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 21 godz 26 min 53 s
Domyślnie

Ciekawa sprawa. Ja jak zmieniałem w moim, to nakrętka była lekko dokręcona. Zębatka miała luzy, a nakrętka zabezpieczona zaklepaną podkładką. Wyglądało na fabrycznie nowe. Ciekaw jestem jak wygląda zębatka.
Napęd miałem fabryczny po 2 sezonach i przebiegu jakieś 25 000. Zużycie tylko na zębach łańcucha, wielowypust na wałku i zębatce był bez zarzutu.
Grucha jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.06.2015, 23:22   #3
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Ropuch Zobacz post
Jutro postaram się wkleić zdjęcia pacjenta czyli rzeczonej zębatki, może ona coś podpowie
Klej raczej odpada, bo nie bardzo wierzę, że da radę - nie ma się już czego złapać
Spawarka na sezon może ogarnie ten bałagan ale naprawa lekko przeraża właściciela tego wynalazku koszty kosztami tylko jak zrobić to poprawnie czytaj fabrycznie ?
Rozumiem, że śruba dociska zębatkę tak by ta nie pływała po jej długości ale na zdrowy chłopski rozum w tym przypadku nie są tam przenoszone jakieś WIELKIE siły No chyba że ranty zębatki powolutku wyrabiały powierzchnię wałka i w końcu go ścięły ?
FAK 52700km na szafie i taaaka niespodzianka
Uuuuuuuuu...

Powodem demolki jest para emerytów.

Naprawi Pan Kazio, spawacz.

Koniec kryminału.
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.06.2015, 23:29   #4
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

PS. W robicie mam taką historię codziennie. Generalnie to silnik lubi dostać w piz#^*@! #/ a nie jakieś glaskanie Jasia.
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.