|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,774
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 4 dni 49 min 52 s
|
Cytat:
Eno bez przesady z tym finansowaniem. W ori tylnym amorze wystarczy zmienić sprężynę na odpowiednia albo założyc regulowanego wp z odpowiednia sprężyną. Sprężyna nówka to koszt około 400 zł .amor uzywka 500 zł z przegladem . Felgi Afry zawsze słyneły z wytrzymałosci i mam nadzieje ze tak zostanie. Najtaniej wychodżą opony na 130 :-)) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 1,601
Motocykl: nie mam
Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s
|
Hm, a ja zawsze myślałem, że projektując takiego mastodonta i to na europę i stany uwzględnia się, że tego rodzaju moto kupują goście 40+ i z wagą 80+40
Więc zawias jest przygotowany pod nich. Dla statecznej jazdy, pod odpowiednią masą pięknie i miękko wybiera. Do jazdy sportowej to i owszem, należy utwardzać. Ale czy to moto jest dla szczyli do sportowej jazdy? Tu mają chyba CRF450 do wyboru? |
|
|
|