|
|
|
|
#1 |
|
Kierowca bombowca
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 2,571
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 20 godz 7 min 16 s
|
Kurczę, stelaże kufrów to mus, bo w razie gleby robią za tylne gmole.. mam nadzieję, że się coś sensownego pojawi w tym temacie...
__________________
AT RD07A, '98, HRC |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
Cytat:
W razie czego TT jus cos wystrugalo. Brzydkie jak zawsze. ![]() http://motoride.sk/c/7201/prve-dojmy...touratech.html
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
ciekaw jestem co zrobi DCT jak podczas jazdy wyłączę zapłon
![]() oraz ile wytrzymają tarcze sprzęgłowe jak ktoś ma ciężką rękę...bo przy zmianie biegu cały moment obrotowy jest przenoszony w poślizgu (brak sterowania momentem przez komputer na rolgazie) o całkowitym rozłączeniu sprzęgła nie ma więc mowy bo rider ma manetkę do oporu....jak nie uzyskam odpowiedzi to nie będzie mi bardzo przykro ... bo miałem już automat w aucie i nie żyliśmy w zgodzie nawet sekwencja i tryb sport nie dawały pojednania także bez DCT...
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() |
mdxmd, DCT po wyłączeniu zapłonu włącza automatycznie tryb N, tj. luz.
Wśród naszych klientów mamy motocykle z DCT o przebiegu ponad 140 000 km, przejechanych bez awarii. Skrzynia DCT jest bardziej wytrzymała od manualnej ze względu na brak możliwośc jej uszkodzenia poprzez niewłaściwą zmianę biegów. Jeśli chcesz sprawdzić działanie DCT w praktyce w VFR1200XD zapraszam w przyszłym tygodniu do Honda Plaza. W weekend będzie to sprawdzał Rambo z FAT. Karol Honda Plaza Ostatnio edytowane przez karol1989 : 26.11.2015 o 19:02 |
|
|
|