|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,663
Motocykl: ktm 640 adventure
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 32 min 21 s
|
nikt nie bedzie narzekal pod warunkiem, ze wszyscy towarzysze podrozy posiadaja rownie duze banki, w innym przypadku i tak trzeba bedzie zjezdzac na stacje... w obecnej chwili uwazam ze zbiornik w ADV jest za duzy.
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2014
Miasto: Myślenice
Posty: 602
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 9 godz 59 min 17 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
Cytat:
w 1100GS miał optymalny... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 31.03.2016 o 13:40 |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,206
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 19 godz 24 min 36 s
|
Cytat:
Mam w LC8 baniaki 40l. Nie wybieram się nigdzie dalej (przynajmniej na razie), nie tankuję po prostu do pełna. Jeżeli kiedyś będę miał taką potrzebę to będzie jak znalazł.
__________________
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
Ja uwazam, ze zbiornik w nowej AT jest optymalny.
Na pewno beda akcesoryjne zbiorniki. Poza tym mozna zawsze przytroczyc banke lub butelki z paliwem w czarnej d... Wiekszy zbiornik ma tez wiele wad. Motocykl jest bardzo szeroki i ciezszy. Juz w LC8 czulem roznice z pelnym bakiem vs polowa czy pusty. hmmm... na gume nie chcial stawac poprostu. Wersja AT ADV raczej nie wyjdzie, ale chetnie sie rozczaruje jak sie myle. Nie podejzewam, ze Honda bedzie chciala adresowac problem 1-3% uzytkownikow. To pewnie bedzie pole do popisu firm akcesoryjnych. Mala Tenresa ma wiekszy zbiornik i duzy zasieg... jak sie jedzie wolno i wiatr w ogon. Jak sie grzeje 120-140km/h to niestety spala duzo. Pewnie na przelocie autostrada gdzie AT spali 5L, Tenerka zjara 8L, a przetaczanie gdzie Teresa spali 3.5, AT spali 4.5 (to moje dywagacje). Nam w Namibii na przelotach wystarczylo paliwa na 250km, a na bezdrozach z bardzo uwazna jazda ponad 500km. Spalanie oscylowalo miedzy 3.5 a 8.5L... ponizej zdjecia z momentow jak pali pewnie z 20L i daje banana na mordzie.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
|
|
|
|
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: KrK
Posty: 1,415
Motocykl: CRF1100
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 7 godz 13 min 25 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
|
Gdyby zmiana bańki w nowej AT była tak prosta jak zmiana konfiguracji LC4 adv na normalne enduro z 18 litrowym bakiem, to byłoby pięknie...
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis
|
|
|
|