|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Nowy Targ
Posty: 2,333
Motocykl: Ready to Race & AT
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 32 min 10 s
|
Pisałem gdzieś... ostatnia edycja 690 ADV jest 2017r. i koniec lekkiego dual sporta. Potem wchodzi 790 ADV, Vka, masa ca 180-190kg, niby konkurencja do f800..
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,006
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s
|
Cytat:
185 Kg waży SE bez paliwa. z silnikiem V 950ccm. i to może być świetny motocykl ADV. co do 690... to przyznam że mam mieszane uczucia.. generalnie nei lubię go.. jest mały, nieporęczny, dziwacznie wyważony i kipiący mocą.. myślę że stare lc4 były tutaj fajniejsze...
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 50 min 33 s
|
A ja mysle Ex ze nowy pomysl Hondy to wypisz wymaluj nastepcy SE
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,006
Motocykl: CRF1100
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s
|
hehe.. żaden następca... ino konkurencja
fajnie - cieszę się ma ktoś wiedzę jaką ma wagę..?
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |