|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Nowy Targ
Posty: 2,333
Motocykl: Ready to Race & AT
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 32 min 10 s
|
Chyba..ostry skręt w prawo, noga do przodu i hamujesz ręką, wolna noga na pionach i trawersach, wolna noga ogólnie.. Mnie się zdaje że to bardziej na tor bo na wyprawach chyba się nie sprawdzi ale poczekajmy na Tego co założył..
))
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..
|
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: UK
Posty: 90
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 5 dni 21 godz 36 min 55 s
|
Dokladnie tak jak mowisz - skrety w prawo z wystawiona noga i rownoczesne hamowanie tylem. Po za tym przydaje sie przy ostrych podjazdach np. gdy moto zgasnie i trzeba ryszyc - mozna podeprzec sie dwoma nogami.
Ja glownie kupilem dlatego ze latwiej nacisnac klamke na kierze podczas jazdy na kole niz szukac noga hamulca noznego. Mialem juz pare sytuacji gdzie o malo nie polecialem na plecy bo ciezko mi bylo znacezc naga tylny hamulec... Nie to zebym byl jakims ekspertem od jazdy na kole ale podobno reczny tylny pomaga ![]() Cytat:
|
|
|
|
|