|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Podłączenie takie jak zastosowałeś ma swoje wady i zalety:
Zalety: - można używać gniazda niezależnie od włączonego zapłonu, - jeśli przewód jest stosunkowo gruby i zastosowany dość duży bezpiecznik, można się pokusić o korzystanie z urządzeń o większym poborze prądu (w granicach rozsądku oczywiście), - można ładować akumulator przez takie gniazdo (ponownie zależy od bezpiecznika), czyli nie trzeba się męczyć z wyjmowaniem aku, Wady: - zasadniczo jedna wynikająca właśnie z tego, że 12V masz tam zawsze. Wystarczy zwarcie w gnieździe lub jakiś dowcipniś i masz rozładowany aku. |
|
|
|
#2 |
|
Administrator
![]() |
Zaleta możliwości łatwego ładowania bez wyjmowania akumulatora jest nie do podważenia.
Co do dowcipnisiów to wystarczy zamontować ukryty ale dostępny z zewnątrz włącznik który uniemożliwi im zabawę. Tak , to powoduje potrzebę instalacji dodatkowego elementu ale powyższa zaleta jest tego warta.
__________________
AT03 |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Gniazdo | a_gucha | Wszystko dla Afryki | 47 | 27.06.2012 00:06 |
| Jak Zamontowalem Gniazdka Zapalniczki | AWOBIALY | Wszystko dla Afryki | 6 | 13.02.2010 17:40 |