![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Kolega pytał jaki zestaw kto stosuje więc napisałem jaki mam u mnie. Rozwiniesz swój wywód bo przyznam że nie zrozumiałem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
No, taki mam bezsensowny zestaw. Wyjaśnię po co to może będzie ci prościej zrozumieć. Mam to w DR650 który wykorzystuję dualowo, wszędzie jeżdżę na kołach. C02 wystarcza mi w zróżnicowanym terenie a TKC na przodzie daje spokój na dojazdówkach po czarnym (nie mówię o dolocie kilkunastu kilometrów tylko kilkuset). To że TKC jest chujowa w terenie przeżyję, nie chcę kostki z przodu bo nie daje pewności na czarnym, szczególnie mokrym. Wot tak. Działa i nie mam uwag. Pewnie że można inaczej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
![]() piszesz że działa, tylko jak...ujowo obawiam sie, ale jak ci pasuję to powodzenia. Proponowałbym jednak wypróbowac inny zestaw na dualowe pyrkanie, tak dla porównania. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,657
Motocykl: ktm 640 adventure
![]() Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 18 godz 42 min 54 s
|
![]() Cytat:
Z reszta jak kierownik ma technike ... to i na slikach pojedzie. |
|
![]() |
![]() |