![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
Przy tarczy 320mm, która jest mordercą dla gum robię jakieś 5kkm na przedniej, podobnie tył wytrzymuje (tyle gdzieś na c-02 wbiłem). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Zgierz
Posty: 865
Motocykl: EXC 250 TPI
Przebieg: galanty
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 38 s
|
![]()
ta cst wg. Ciebie gdzie lepiej trzyma bokami? Rozumiem, że nie na asfalcie? Bo jak dojadę tkc z przodu to może założę to cst C755. Chociaż ciekawy jestem czy w terenie odczuwalna będzie ta różnica pomiedzy tymi dwoma oponami? Bo na asfalcie pewnie będzie na niekorzyść C755
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 19 godz 49 min 48 s
|
![]() Cytat:
C755 u mnie sie nie sprawdziła. Żyła zbyt krótko i tym samym ostatecznie wyleczyła mnie ze złudzeń, że mój motocykl może mieć uniwersalne gumy. Ale to szczególny przypadek. Przy spokojniejszych dualowych sprzętach byłaby spoko. Takie 50 na 50 podczas gdy TKC Twinduro to takie 5 na 95% asfaltu. |
|
![]() |
![]() |