|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,262
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 13 godz 31 min 29 s
|
![]()
No i wreszcie napisali lepiej, niż w instrukcji NAT, nie widziałem logiki w kolejności dokręcania i odkręcania i ponownego dokręcania śrub trzymających oś przy montażu.
Tu przynajmniej napisali że najważniejsze jest wyrównaie ośki z powierzchnią widelca. Chwała im i za tą modyfikację. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Tarnowo Podgórne
Posty: 11
Motocykl: ATAS
![]() Online: 2 dni 16 godz 20 min 41 s
|
![]()
Czyli nie wiem czy dobrze zrozumiałem:
najważniejsze jest przy zakręconej nakrętce osi i odkręconych śrubach zaciskających oś w obu goleniach, pobujać zawieszeniem i potem dokręcić śruby zaciskające oś w obu goleniach w takim położeniu osi jak to się samo ułoży? W opisie po polsku jest wg mnie jakaś niekonsekwencja, dodatkowo literalnie przyjmując opis - lewe śruby zaciskające goleń powinny zostać odkręcone a to bzdura przecież? Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiar ośki koła przedniego | endumazi | Wszystko dla Afryki | 3 | 22.02.2012 21:51 |
Mocowanie przedniego koła | BIAŁY | Hamulce, kola, opony | 33 | 27.10.2010 23:28 |