|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,022
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 5 dni 20 godz 55 min 51 s
|
![]()
205kg vs. 217kg na sucho.
Nie miałem przyjemności latać na żadnym z nich, ale wydaje mi się, że różnica będzie odczuwalna, bo dodatkowa waga siedzi stosunkowo wysoko(elektronika, lampa) różnica w wadze silników jest zapewne niewielka.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Dukla
Posty: 102
Motocykl: 1290SAR,990S,SXC
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 30 min 36 s
|
![]()
Część różnicy masy przypada na stopkę centralną.
1290 ma w serii, a 1090 nie. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | 06.05.2025 09:45 |