|
|
|
|
#1 |
![]() |
Dubel skrobnąłbyś coś tam o twojej KaTeeMce jak wam idzie współpraca, ile nakręciłeś jak koszty serwisu itp.
Bo rzygam już tym pitoleniem ciągle o NAT
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
20180826_155958.jpg Nie mniej kat w kosztach serwisu nie porywa, bo jak na razie nic się nie zepsuło, w weekend jadę polatac to może się coś zmieni. Moje spostrzeżenia na dziś to: W gire grzeje przy 30 stopniach dość mocno, ale zamierzam z tym powalczyć, przy 20 nic nie czuć Zapierdala jak wariat i do dziś potrafi mnie zdziwić Mocno wpierdala tylna oponę Podstawowy serwis to przyjemność Wszystkie układy działają jak powinny a te które mają być wyłączone posłusznie są ![]() Moto jest bardzo poręczne, różni się mocno od 990 w wielu kwestiach jest bardziej cywilny. Ma zajebiste heble i zawiecha miód By nie było kolorowo przednia felga już była prostowana u Pawła w BB Airbox jest bublem, łatwym do naprawy ale bublem Z racji zobaczenia szukałem sposobu by oglądać sobie z kompem w 1190 i nie jest to takie łatwe Walczę aktualnie ż systemem can bo chce mieć Led w kloszu na długie i słabo nam to idzie. Na koniec sezonu pokaże się o jakieś podsumowanie jednak dalej uważam swój wybór za właściwy. Miałem brać ATAS lub 1290r . Po testach wybrałem 1190R i był to w moim przypadku strzał w dziesiątkę. Ja jebniety jestem i potrzebuje fabryki adrenaliny. |
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |