![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 20 godz 8 min 11 s
|
![]()
Ale struktura wam sie nie podoba? Może kolor inny? ;P Guma jak guma. Ja chętnie przyjmę jak ktoś będzie chciał wywalić. Jeśli coś szkodzi gumie to najczęściej ozon, jakieś transformatory w bliskości gdzie sie parkuje, chemia do mycia i konserwacji moto i gwoździe ;P Jeżdżę czasem na takich np z 2005 roku i nie mam z tym problemu. Paranoję wkręcają wam sprzedawcy. Chyba ze ktoś uprawia jazdę sportową, stunt itp. Tu dopiero zaczynają sie jakieś różnice.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Prince, czy Ty przyjrzałeś się tym zdjęciom? zwróciłeś uwagę na popękaną gumę? Sugerujesz nie zawracać sobie tym głowy?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 20 godz 8 min 11 s
|
![]()
Widzę pofałdowania gumy. Prawdopodobnie w skutek długiej pracy na różnicy ciśnień- niewykluczone ze spowodowanej od różnicy temperatur. Np jazda w górach a później w upale ma tym samym ciśnieniu. Bez znaczenia. Moim zdaniem zawracanie gitary poparte najczęściej wskazywanym winnym przy braku umiejętności.
|
![]() |
![]() |