|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 243
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
Online: 3 dni 21 godz 36 min 26 s
|
A ja myślałem, że zadałem głupie pytanie a tu wszyscy z tym przeprawę mają. Coś czuję, że jakaś dźwignia i jakiś "nastaw" będzie tu kluczem.
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Jeśli masz centralkę to bułka z masłem. Nie ma o czym gadać. Pzdr
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 522
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
Online: 1 miesiąc 5 godz 28 min 7 s
|
Temat jest do ogarnięcia. Nie możesz się tylko spieszyć, generalnie spokój Cię uratuje. Osobiście geniuszem mechaniki nie jestem, a jakoś mi się to udaje. Zanim usiądziesz z tylu za kołem upewnij się że wszystko jest pod ręką.
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 243
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
Online: 3 dni 21 godz 36 min 26 s
|
Ostatnio odkryłem, że zwykła cegła ma prawie idealną grubość do podłożenia pod tylną oponę przy montażu. Z cegłą i centralną stopką to dopiero bułka z masłem.
|
|
|
|