|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,279
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 15 godz 3 min 3 s
|
Kurcze to z Krakowa tylko przy okazji wakacji hehe, ale zapytam
Cytat:
Jak napisałem prowadzi sie pieknie, budzi tylko respekt. BTW przy takim żwawym odkręcaniu łańcuch na ile starcza? Ostatnio edytowane przez radiolog : 04.08.2019 o 08:16 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Dukla
Posty: 108
Motocykl: 1290SAR,990S,SXC
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 3 godz 29 min 27 s
|
Moje zdanie na temat 1290 jest takie że w stosunku do 990 jest spedalony. Mocniejszy jest dużo ale właśnie nie prowokuje do odkręcania jak stare lc8.
Jak mada pisał wyłączanie kontroli trakcji to poraźka. Reakcja na gaz nie jest tak spontaniczna jak w starym a sama manetka działa sztucznie i gumowato. Jakieś tam zalety ma ale nie cieszy tak jak 990. Jezdzi się bardziej jak afryką. Co do opon i napędu myślę że przy normalnej jeździe pozyje dłużej jak w 990. |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1117 | 06.05.2025 10:45 |