|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
Cytat:
może sprawdź n ustawienie tylnego koła |
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
A propos ściągania w prawo to kiedyś ktoś pisał, że być może to wina DCT.
Jeśli dobrze pamiętam to właśnie taką skrzynię masz? Mi też ściąga i też chyba w prawo.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s
|
Tak, chyba obaj z Majstrem mamy DCT. Ściąga niewiele ale jak się puści kierownicę to jednak czuć. Nieważne czy jak hamuje silnikiem czy jedzie na tempomacie. Niestety N w DCT podczas jazdy nie włączysz aby sprawdzić co się dzieje z rozłączonym napędem.
Ostatnio edytowane przez 44FG : 25.02.2020 o 08:38 |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 |
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |