Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27.02.2020, 21:19   #1
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

ja tak robiłem w rd07, bo chlapanie mineralnym po przyrodzie kłóciło się z moja moralnością.
ostatecznie zrezygnowałem z olejarki. w offie często sie rurka przestawiala, mialem problemy ze sterownikiem, czasem ciekło i znaczyło teren, ale ostatecznie zdecydowalo to, że złoty DID smarowany olejarka od nowości, ze zmiana zębatek i naciaganiem sczezł po 25 tysiacach.
Od tamtej pory psikam sprajem raz na jakiś czas i jest gites. Raz na jakiś czas znaczy jak się łańcuch wyblyszczy albo hałasuje. Mój wniosek jest taki, że nie ma co się piescic.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
scottoiler lukiz Wszystko dla Afryki 35 18.04.2015 17:05
Scottoiler - problem mihoo Rama, zawieszenia, napęd 4 08.05.2013 18:41


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.