|
|
|
|
#1 |
|
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,967
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
Online: 9 miesiące 3 tygodni 4 dni 16 godz 56 min 58 s
|
Nie napiszę nic o KTM bo miałem kiedyś styczność tylko z 990 i dalej jeździłem GSem. No ale już miałem kiedyś fazę na mniejszy motocykl i spróbowałem GS310 , może i Tom Cruise robi sobie wheele na nim i pewnie ucieknie wszystkim bandziorom, mnie pozostał niesmak. Dawno temu rozważałem KTM w wersji ADV 640 czy jakoś tak, ale lata mijały zmieniały się pojemności, waga zawsze rosła. Jeszcze nie wiem czy 500x będzie z nami na dłużej ale ma dwa cylindry i do 100 km/h nawet fajnie się nim jeździ. Ten KTM o którym piszesz to go nawet nie znałem, ale przyznam że zasiałeś ziarno niepewności. Tylko gdy mówimy o 500x wszyscy twierdzą Honda, jakość niezawodność, a czego mogę się spodziewać po KTM?
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Zdecydowanie kosztowniejszego serwisu i częstszych awarii w stosunku do Hondy. Jak Ci bardzo zależy na rzetelnej informacji to zadzwonię do kumpli z KTM Roma jak otworzą i zapytam. Chyba ten sam silnik był w małych dukach.
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zarejestrowany: Mar 2020
Miasto: Olsztyn
Posty: 4
Motocykl: RD03
Online: 2 godz 29 min 25 s
|
Mam takie samo mniemanie o Hondzie. Ostatnimi czasy miałem na stanie Dominika, Trampka a potem jeszcze krótko gs800. O każdym z nich można powiedzieć naprawdę dużo dobrego. Ale im więcej kopie na temat 390adv wyrasta mi on na poważnego konkurenta dla cb500x bo dotychczas tylko ją brałem pod uwagę głównie na ograniczony budżet ( gdyby nie ten to byłaby pewnie T7 albo tańszy DL 650x )
Wyposażony jest naprawdę nieźle: led, handbary, sety, quickshifter do odblokkowania.. Zarzucać lepsze gumy, akrapa (+pare KM - pare kg ) i ogień za cenę 24k
|
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2015
Miasto: KRASNYSTAW
Posty: 221
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 tydzień 2 dni 12 godz 39 min 17 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Zarejestrowany: Mar 2020
Miasto: Olsztyn
Posty: 4
Motocykl: RD03
Online: 2 godz 29 min 25 s
|
Dzięki za wszystkie sugestie. Madafakinges zgodzę się z Tobą co do chorób wieku młodzieńczego w ktm, na pewno jakieś wypłyną. Co do upalania 3setek na torze również, coś o tym wiem.
Nowe moto zamierzam użytkować jakieś 4 lata. W sezonie robię ok 8tys km. Na co dzień praca poza miastem, weekendowo mazurskie szutry i kilka razy w roku plener gdzieś w głąb kraju. Jeżdżę bez "plecaka" i max z jednym kufrem więc dlatego chcę teraz pójść w troszkę lżejszy sprzęt. Przeglądów serwisowych w kacie się nie boję gorzej jak będzie się srał co chwilę i będzie wymagał nie zapowiedzianych wizyt. Honda wydaje się być rozsądniejszym wyborem. |
|
|
|