|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s
|
Hmmm...to ciekawe...mam 195cm i raczej długie kończyny, podwyższenie 15mm i kierę obróconą trochę bardziej do góry/przodu (fabrycznie ostatnio motocykle coś mają w dół kiedy ustawione) i jest perfect stojąco/siedząco
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 243
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
Online: 3 dni 21 godz 36 min 26 s
|
No więc poradziłem sobie banalnie prosto. Przekręciłem kierę do góry o 3 cm i w teren jest idealnie, gorzej, że kiera wali przy skręcie o szybę. Wiem jednak, że przestały mnie boleć plecy, więc muszę to jakoś ogarnąć i po kłopocie. Są takie śruby z dźwigienkami firmy Kipp. Takie sobie założę i w teren będę w prosty sposób to sobie podnosił.
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Hondy XR blokada kiery | motomax | Honda - inna niż AT & NAT | 20 | 17.12.2017 15:46 |