|
|
|||||||
| Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#1 |
|
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s
|
Przepraszam, było to chyba kiedyś poruszane, ale chyba nie załapałem się na dyskusję. Jetem ciekaw, czy amorek z siódemki da się zainstalować do czwórki?
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
R.Capt.
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Beeftown
Posty: 171
Motocykl: RD07
Online: 3 dni 20 min 5 s
|
da sie, przekładaliśmy z młodym ostatnio
__________________
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s
|
G i t .
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
![]() |
do 03 tez podejdzie z 07
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 687
Motocykl: RD07a
Online: 12 godz 42 min 27 s
|
Wieczny widzę, że znowu intensywnie warsztatujesz
mi się zbliża termin przegladu i wymiana napedu, chyba skozystam z twojej wiedzy oczywiście za sowitą napitką
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s
|
Nie jakoś mocno intensywnie, ale denerwuje mnie tępota mojego tylnego zawieszenia i kombinuję co z tym dalej robić. Opcją jest kupienie jakiegoś akcesoryjnego (na przykład wyrzygać kasę na WP), który zazwyczaj jest z RD07 a nie 4... No nic, to są akurat minusy posiadania czwóreczki
.PS: a wymiana napędu jest banalna .
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]() Ostatnio edytowane przez wieczny : 10.05.2008 o 13:32 |
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 787
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 3 dni 3 godz 35 min 10 s
|
Chłopy, ja też się przyłacze do pytania, czy amoryzator tylni do RD03 pasi od młodszych modeli? Motomaniak kolego Ty miałeś już wszystko i stale poprawiasz żółtków, na pewno wiesz!?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,961
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 9 godz 24 min 42 s
|
He he...... najczęściej poprawiam co sam spsułem...
Amor z czwórki jest dla mnie nie do odróżnienia jak ten z trójki.... Niestety nie wiem czy z siódemki pasuje bez przeróbek, ale podejrzewam że jeśli nawet to po niewielkiej przeróbce (nie wiem jak z szerokością górnego mocowania) bo sam tylny wachacz i kiwaczka są takie same.ps. aktualnie odbudowuje TDM i zastanawiam sie czy wsadzić jej zawias przedni z kata czy jednak orginał......?
__________________
Enduro i ADV |
|
|
|
|
|
#10 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 687
Motocykl: RD07a
Online: 12 godz 42 min 27 s
|
Cytat:
![]()
|
|
|
|
|