![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Nov 2020
Posty: 2
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 13 godz 42 min 24 s
|
![]()
Szukalem tego tematu, poniewaz u mnie jest ten sam problem. Wydaje mi sie, ze powinien swiecic caly pasek, a swieci dokladnie to, co i u was. Pod jakims katem widac to wyrazniej, wrecz widac od razu, ze nie jest tak, jak byc oowinno (chyba). Czy ktos poradzil juz sobie z tym problemem? Nie chce grzebac w lampie nie majac pewnosci, czy to ma jakis sens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 7 godz 20 min 57 s
|
![]()
To nie problem. Ten typ tak ma.
Jedyne rozwiązanie - polubić! ......albo kupić CRF 1100 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
X-ring vs O-ring | ramires | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 14.07.2008 12:46 |