|
|
|
|
#1 |
|
Zrośnięty.
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 713
Motocykl: RD07a
Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 58 min 9 s
|
Babel, właśnie dlatego KTM wcale nie zamiata w segmencie dual sport :-)
__________________
"To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00 |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 127
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 tydzień 2 dni 21 godz 26 min 18 s
|
Racja. Mialem Lc4 640. Szalu nie ma do szwendania po lasach. Jak sie zapier.. to ok ale tak do szurania lasami to nie jedzie jednostajnie , srodek cizkosci wysoko, bije po lapach na dziurach. Taka Crf250L jest sporo przyjemniejsza tyle ze moc mniejsza, ale o dziwo tragedii nie ma, jestem pozytywnie zaskoczony.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Czytam i się uśmiecham, znów ktm wyznacznikiem. Po kilkunastu latach racing i wyrzuconej kasy na ich zakup, częste wymiany, personalizację, serwis czy utrzymanie. Żałuje że nie kupiłem 17 lat temu Bety Alp, tylko dopiero po tylu latach. Moje marzenia o super jeźdźcy i to że dojebane akcesoriami moto miały by mi pomóc w osiągnięciu celu były nie trafną koncepcją. Dziś mam lekkiego kaca moralnego bo tym Alpem wjeżdżam tam gdzie super tristo, tylko ciut wolniej
.
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|