|
|
|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2020
Miasto: Garwolin
Posty: 116
Motocykl: nie AT (ale T) już nie T
Online: 2 tygodni 3 dni 3 godz 28 min 3 s
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
![]() |
Dotychczas tylko w dwusuwowym sprzęcie spotkałem się z oblepieniem gaźnika a spowodowanym odparowaniem benzyny a pozostałością oleju.
Dlatego staram się wypalać całe paliwo z gaźnika silnika zaburtowego. Co do Afryki to skoro po postoju , powiedzmy kilku dniowym , chcąc odpalić bez zbędnego kręcenia rozrusznikiem, pompuję paliwo do gaźników to można domniemywać że są puste. A skoro są puste ponieważ benzyna odparowała ze wszystkim co w sobie zawiera to raczej nic nie powinno pozostać na ściankach. Skoro się komuś oblepiło w środku to bym się zastanowił jakiego mazutu zatankował niechcący.
__________________
AT03 |
|
|
|